image

Preloved ToysWorld TheTotToys

We selling USED toys and in our best try to make sure that you are happy to have branded used items in the bargain price with the great conditions. All items are 'as is' condition as you can expect from used ones. However, we try our best to ensure satisfaction for them all. I only sell what I am happy to buy for myself.

AvAiLAbLE ToYS

MaRK dOWn ITemS

Followers

June 16, 2012

BEDAK ARAB-Kokuryu

Keistimewaannya
1) 3 dalam 1 (powder+moisturizers+foundation)
xperlu pakai apa2 krim lg kt muka, JIMAT MASA DAN WANG

2)Berat 50g (padat) so dapat tahan lama lebih krg 3 bulan

3) Mengikut aliran darah
Tak kira apa pun jenis kulit..gelap,putih atau sbgnya, sesiapa pun boleh pakai.

4)Kulit akan kelihatan kemas sepanjang hari. Makin berpeluh bedak ini menghasilkan hasil yg sgt cantik, muka akn lebih kemerahan.

5)Jika berpeluh tidak melekat pd tudung atau tisu sama juga jika muka basah akibat tkena air atau hujan sbb bedak ni natural terus meresap ke kulit once apply ke muka.

6)Mampu tahan selama 8 jam

7)Produk halal dan boleh di bawa solat

8)Mampu mengecutkan jerawat2 di muka

Keunikannya,basahkan span dan colek pada compact nya…bila kering akan terasa ringan je seolah2 tak pakai apa2 di muka dan paling BEST…UV dan MOISTURIZER sekali dalam satu bedak…sbb itulah bedak ni dibuat khas itu org2 timur krn cuacanya yg panas..jadi,samalah dengan cuaca di sini dan bila berpeluh muka akn lebih kemerahan sbb bedak ni meresap ke dalam kulit sambil merawat masalah2 muka. BERBALOI!

1 comments:

az1ra said...

harga berapa yer?mcm berminatlah...heheheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...